Dla czego statystyki kliknięć z Google AdWords nie
Reklama w wyszukiwarkach, Artykuły, Dla czego statystyki kliknięć z Google AdWords nie pokrywają się ze statystykami witryny?
Podstawowym problemem związanym z rozbieżnością statystyk między Google Adwords, a własnymi statystykami witryny jest kod statystyk strony, który zazwyczaj jest umieszczony na samym końcu strony. Problem polega na tym, że kod statystyk nie zawsze się wykonuje czego efektem jest niezaliczenie wejścia na stronę. Najczęstsze przyczyny nie wykonania kodu statystyk to:

* witryna nie załadowała się do końca, a osoba odwiedzająca stronę zdąży już ją opuścić.
* w trakcie wczytywania strony wystąpił problem na łączach między serwerem gdzie umieszczona jest strona, a osobą która przegląda stronę i strona nie wczytała się do końca.
* osoba, która przez przypadek znalazła sie na stronie i zanim strona została wczytana opuściła ją.
* w trakcie wczytywania strony, osoba kliknie w swoje przeglądarce opcję „Zatrzymaj” i strona nie zostanie załadowana do końca.


W przypadku Google Adwords sposób zliczania wejść na stronę odbywa się na innych zasadach niżeli przez kod statystyk na stronie.
Google Adwords zalicza wejście na stronę w momencie kliknięcia w link sponsorowany. Nie jest ważne czy strona się wczyta czy też nie. Dla tego rozbieżność w takich w statystykach między Google Adwords, a statystykami witryny może z czasem być bardzo duża.


  PRZEJDŹ NA FORUM